kniha
Tajemství rodových linií
I. krok - vnitřní dítě
Radomír Němeček - 2. vydání s komentářem Marcelky
Kniha představuje svým uceleným způsobem zcela nový koncept ozdravění nejen sebe, ale i blízkých a celého rodu. Jedno bez druhého, totiž není možné. Díky této knize si lze uvědomit netušené souvislosti, vzájemnou až dech beroucí propojenost a zejména, neustálé vzájemné ovlivňování.
Tato velmi potřebná kniha přináší mé poznatky korespon-
dující se současným děním. Je plná obohacujících informací z 20-ti letého bádání na poli zdraví, nepřízně osudu a vlivu předků na naše potomky, kdy jsem sám, na základě těchto poznání, doslova vstal „z mrtvých“.
Mou snahou je neotřelým způsobem postupně přivést čtenáře k uvědomění si sebe samého a své role v rámci rodu, ke změně postojů a vnitřního přenastavení. Na základě četných ohlasů čtenářů po prvním vydání této knihy v roce 2019 je dnes již jisté, že se jedná o tzv. „terapii četbou“. Tato kniha může mít pro budoucí rodiče doslova nevyčíslitelnou hodnotu.
Ebook
Čchi-kung v roce dřevěného draka 2024
Radomír Němeček
Přes 80 stran, rozbor roku 2024 dle čínské astrologie, medicíny i feng shui. Pohled psychosomatické a čínské medicíny, karmalogie, aromaterapie, mineraloterapie, mycoterapie a léčebného čchi-kungu. Desítky cviků pro zdraví a stabilizaci jater, žlučníku, nervů, mozku, zraku, vlasů, nehtů a síly Ducha.
Formát: PDF
kniha
JAK DĚTI ZÍSKÁVAJÍ "AKADEMICKÉ" DOVEDNOSTI BEZ FORMÁLNÍHO VYUČOVÁNÍ
Peter Gray
Děti jsou schopné se učit i bez školy. A nejen to. Často se bez školy a vnucených osnov zvládají učit mnohem lépe, efektivněji a s přesnějším zacílením, pokud jim to je takto umožněno. Navíc přirozeněa bez stresu. Protože takovým dětem nikdo neříká, co mají dělat a nedává jim najevo, že ví mnohemlépe než ony samy, co by měly do svých „učebních plánů“ zařadit, dokážou naslouchat samy sobě a rozpoznat, co je pro ně důležité. Děti nepotřebují, abychom jim říkali, co mají dělat. Není ani na místě myslet si, že někdo může vědět lépe, co, kdy, jak nebo s kým se má dotyčná osoba učit. Jediné, co děti opravdu potřebují, je naše láskyplná náruč, důvěra a vědomí, že si k nám vždy mohou přijít pro radu nebo pomoc. Pokud dítě vyrůstá v bezpečném, respektujícím a pestrém prostředí, kde má možnost si osahávat skutečný život, kde smí používat všelijaké nástroje své kultury a setkávat se s lidmi napříč širokým věkovým spektrem, pak je téměř nemožné, aby nevyrostlo v jedince, který zná dobře sám sebe i své schopnosti a dokáže jich využit pro svůj život. Pro plnohodnotný a spokojený život v rámci své kultury.
kniha
DŮKAZ, ŽE SEBEŘÍZENÉ VZDĚLÁVÁNÍ FUNGUJE
Peter Gray
Tato kniha je souborem vybraných a upravených esejí, které Peter Gray publikoval na svém blogu v rámci časopisu Psychology Today. Jde o první do češtiny přeloženou publikaci ze čtyřdílné série, která se zabývá tématem sebeřízeného vzděláváni. Další tři knihy budou časem v češtině k dispozici také (How children acquire „academic“ skills without formal instruction, The harm of coercive schooling a Mother nature´s pedagogy).
Peter Gray dává čtenáři možnost nahlédnout na podstatu sebeřízeného vzdělávání. Poukazuje na jeho základní principy a podmínky, které jsou nezbytné pro jeho přínosné fungování. V této publikaci Peter Gray skvěle propojuje vlastní výzkum a zkušenosti spolu se zkušenostmi rodičů unschoolerů i samotných unschoolerů, kteří již dospěli. Čtenář má možnost dočíst se prostřednictvím přímých citací získaných v dotazníkových šetřeních např.
- o přínosech i úskalích unschoolingu,
- o pohnutkách, které rodiny k rozhodnutí o unschoolingu vedly,
- o výzvách, které unschooling přináší apod.
Objednávkový formulář
Odesíláme každý pátek
zkontrolujte si záložky hromadné, promoakce či spam.